DOLAR

46,6600$% 0.12

EURO

53,1528% 0.09

STERLİN

62,0951£% -0.01

GRAM ALTIN

6.130,13%1,67

ÇEYREK ALTIN

10.131,00%1,34

BİST100

14.274,02%0,10

BİTCOİN

2778119฿%-0.85459

Sabah Vakti a 02:00
Konya AÇIK 24°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
Güncellenme - 15 Ağustos 2025 16:26
Yayınlanma - 15 Ağustos 2025 16:26

EREĞLİSPOR BAL LİGİ KATILIM ÜCRETİNİ YATIRDI

ad826x90

Ereğlispor, Bölgesel Amatör Lig (BAL) katılım ücreti olan 500 bin TL’yi yatırarak yeni sezonda ligde yer almayı garantiledi.

Kulüp Başkanı Mahmut Özdeş, katılım ücretinin yatırılmasıyla önemli bir eşiği aştıklarını belirterek, “Bu süreci tamamladık. Çok yakında transfer çalışmalarımıza başlayacağız. Ereğli’nin hak ettiği, taraftarlarımızı gururlandıracak güçlü bir takım kuracağız” dedi.

Özdeş, yeni sezonda hedeflerinin şampiyonluk olduğunun altını çizerken, camiaya birlik ve beraberlik çağrısında bulundu.

Haber: Zeynep SOLMAZ

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

BİLGİN KAMIŞ’TAN VEDA VE TEŞEKKÜR MESAJI

HIZLI YORUM YAP