DOLAR

46,6600$% 0.12

EURO

53,1528% 0.09

STERLİN

62,0951£% -0.01

GRAM ALTIN

6.130,13%1,67

ÇEYREK ALTIN

10.131,00%1,34

BİST100

14.274,02%0,10

BİTCOİN

2800384฿%0.46587

Sabah Vakti a 02:00
Konya AÇIK 23°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
Güncellenme - 5 Mayıs 2026 10:01
Yayınlanma - 5 Mayıs 2026 10:01

KONYA İL EMNİYET MÜDÜRÜ NECMETTİN KOÇ GÖREVİNE BAŞLADI

ad826x90

Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Konya İl Emniyet Müdürlüğü görevine atanan Necmettin Koç düzenlenen resmi törenle görevine başladı. Koç emniyet müdürlüğü hizmet binası önünde emniyet müdür yardımcıları, şube müdürleri ve ilçe emniyet müdürleri tarafından karşılandı.

Görevine başlamasının ardından açıklama yapan İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, Konya’nın huzur ve güvenliği için kararlılıkla çalışacaklarını vurguladı. Vatandaşların huzur ortamında yaşamalarını sağlamak amacıyla hukuk ve adalet ilkelerine bağlı bir anlayışla görev yapacaklarını belirten Koç, Konya gibi kadim bir şehre hizmet edecek olmanın heyecanını yaşadığını ifade etti.

Şehirdeki tüm kurumlarla uyum içerisinde çalışacaklarını dile getiren Koç, görevi devraldığı önceki İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek’e şehre yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür etti. Koç açıklamasını vatan uğruna can veren şehitleri rahmetle gazileri ise minnetle anarak tamamladı.

HABER MERKEZİ

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

MUHARREM KARABACAK KONESOB BAŞKANLIĞINA YENİDEN SEÇİLDİ

HIZLI YORUM YAP